Student för klass 1720!

Middag på Slottsviken tisdag 2 juni kl 18.30

Vi har middag på Slottsviken precis som alla andra år.

Inhyrd buss avgår 18.00 från Kristinedal.

Inhyrd buss avgår 22.00 från Slottsviken med lämning på Heden.

”Frukost” på skolan fredag 5 juni kl 9.30

Vi äter räkmacka och bakelser precis som alla andra år.

Skillnaden i år är att inga andra klasser eller gamla lärare tyvärr kan bjudas in.

Avslutningsceremoni i Forum fredag 5 juni kl 11.00

Vi har avslutningsceremoni i Forum precis som alla andra år.

Skillnaden i år är att det bara är ni studenter och nuvarande personal som kommer att tillåtas delta fysiskt i ceremonin. Ceremonin kommer att livestreamas till era anhöriga via länk på Youtube (by invitation only – länk skickas ut via mejl).

Utspring från Kristinedal fredag 5 juni kl 12.00

Vi kommer att genomföra utspring från Kristinedal precis som alla andra år.

Skillnaden i år är att era anhöriga får se på utspringet från sina bilar. Vi kommer att spärra av en stor del av parkeringen för att era anhöriga ska kunna parkera nära trappen. Vi kommer också att markera så att bilarna parkeras glest för att ni efter utspringet ska kunna stå med era anhöriga vid respektive bil. Vi kommer bara att kunna släppa in en anhörigbil per elev till det avspärrade området.